Tuesday, March 6, 2007

Big City Life

Destinul si profesoara mea de Tehnici mediatice au hotarit ca a venit momentul sa-mi creez un blog. Cuul, nu? Sint sigura ca peste ceva vreme am sa le multumesc, asa cum i-am multumit profesorului de filosofie din liceu, care mi-a bagat pe git Wittgenstein si Seneca pina am ajuns sa-mi placa. Si sa-mi foloseasca.

Veti gasi aici posts despre ce e mai unusual in our big city life: despre cum maninca vatmanii (nenii care conduc tramvaiele - n.r.:), despre vitrine si vitrine, despre cum sa supravietuiesti ca pasager prin pasajele pietonale subterane ;), despre prieteni necunoscuti din marea de oameni de la semafor, despre agorafobie... and the story goes on.

Imi place mult viata asta de oras mare. Ma pasioneaza. Pentru locuri. Si pentru citywideweb-ul de oameni si oportunitati.

Love,
Tina

3 comments:

Anonymous said...

E tare blogul tau. Si ai un stil destul de neobisnuit. Tine-o tot asa!!! Arati o parte a orasului pe langa care multi trec si doar putini stationeaza...
Adina

Anonymous said...

Bun venit in blogosfera!

Anca said...

Draga mea ..Am si eu un blog
www.Citylife-blog.blogspot.com
Sunt blogger din martie 2008. Te invit sa te uiti in profilul meu ..
Scumpo, reusit blog! dar nu stiu daca e copiat.. sincer..
Astept un raspuns pe blogul meu.
Nu o lua in sens de cearta >:D<
Stai linistita sunt o pustoaica de 15 ani .. ai mailul meu pe blog. Te-am pupat.. papa si mult SUCCES!